Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A, 80/20 - ZIUOOPE), 15. člena Statuta Občine Benedikt (Uradno glasilo e-občina, št. 20/21 – uradno prečiščeno besedilo – UPB1) ter priporočila Komisije za preprečevanje korupcije št. 06210-97/2019/60 z dne 4. 11. 2022 je Občinski svet Občine Benedikt na 4. redni seji dne 12. aprila 2023 sprejel
ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O ORGANIZACIJI IN DELOVNEM PODROČJU OBČINSKE UPRAVE OBČINE BENEDIKT
1. člen
V 7. členu Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Benedikt (Uradno glasilo e-občina, št. 19/2022 – v nadaljevanju: odlok) se doda novi tretji odstavek, ki glasi:
»Zaposleni v občinski upravi in morebitni zunanji izvajalci, ki so prisotni na sejah delovnih teles občinskega sveta ter na sejah občinskega sveta, so dolžni, v kolikor razpolagajo z informacijami, ki vplivajo na zakonitost odločitve, na to opozoriti člane delovnega telesa ali občinskega sveta.«
2. člen
Vsi ostali členi odloka ostanejo nespremenjeni in v veljavi.
3. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti (15) dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
Številka: 007-001/2023 -2
Datum: 12.04.2023
Občina Benedikt
Milan Repič, župan